Syksyllä 2017 lautapelaaminen harrastuksena oli minulla väkevimmillään. Elelin jonkinlaisessa hurmoksessa pelaamisen ympärillä kuunnellen tai etsien jatkuvasti uusia podcasteja kuunneltavaksi, näyteikkunashoppailin nettikauppojen pelitarjontaa, kävin erilaisissa skenen tapahtumissa ja paikallisissa kerhoissa. Samana vuonna olin löytänyt Kickstarter -joukkorahoitus palvelun ja olin jo paria projektia tukenutkin sen kautta. Tuonna samaisena syksynä olin kuullut paljon puhetta ja hehkutusta minulle vielä silloin tuntemattoman lafkan, Leder Gamessin luomuksesta, Rootista. Tarkemmin Root: A Game of Woodland Might and Right on petollisen söpö sotapeli. Kovana alueenhallinnan ja suoran konfliktin ystävänä kiinnostuin heti. Sitten sain vielä tietää, että pelissä twistinä on kaikkien pelattavien heimojen epäsymmetrisyys pelattavuuden, erikoisuuksien ja kykyjen osalta. Vanhana League of Legendsin timanttipelaajana ajatus heimospesifeistä pelityyleistä laittoi suupieleni vaahtoamaan! Peli
Kommentit
Lähetä kommentti