Siirry pääsisältöön

Kahdeksan minuutin demotus -S1E1 (!?)

(Kuva: Chronicles of Hate, Adrian Smith)


Hoo! Lähdin kokeilemaan myös tälläistä osa-aluetta, täysin vailla suuntaa ja suunnitelmaa. Ajatuksena oli oikeastaan kokeilla vain koko formaatin totetuttamista/editointia ja julkaisemista. Mikäli epäironisesti kuuntelit koko jakson, niin arvostaisin suuresti kommenttia ja palautetta kaikesta mahdollisesta jakson toteutukseen ja sisältöön liittyvästä, risuina tai ruusuina - Kiitos!




Tästä linkit SoundCloudiin ja YouTubeen:

Kommentit

  1. Kiitos kiitos, pistetään seurantaan. Laitahan Soundcloudista jutut mukaan RSS-syötteeseen (Settings > Content > Include in RSS feed), niin tämän saa podcast-soittimeen tilaukseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia vinkistä, homma pitäisi nyt rokkailla!

      Poista
    2. Vielä jos raksautat tuolle nykyiselle jaksolle Edit > Permissions > Include in RSS feed, niin saa tilattua, ei anna tyhjää fiidiä tilata. Kiitos!

      Poista
    3. Aivan! Oletin et lähtee sekin automaattisesti... Täytynee korjata kuhan koneelle pääsen, onneton tuo Android appi. Tattista vielä!

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Eurot lämmittää, rässit kaiken herättää

On taas sellainen aika vuodesta kun tuntuu siltä että oma inspiraatio olisi väkevimmillään . Mieleni sopukoissa kytee monia "aloituskelpoisia" aivoituksia ja ideoita tursuaa tukahtumiseen saakka... mutta pahus sentään, eihän minua voisi vähempää kiinnostaa toteuttaa niitä. Hiljaisuuden turvin onkin helppo leikitellä ajatuksella toteuttavansa jotain suurenmoista ja loistokasta, mutta kunpa se olisi niin vaivatonta saada kannettua päivänvaloon. Samaan tapaan mielihalut pelien osalta vaeltelee vahvasti. Hetkittäin olisi hirveä hinku päästä pelamaan juurikin sitä sen hetken hottista (köh, Tapestry ), toisaalta kun näen pelin boksin innostukseni lopahtaa totaalisesti. Olipa se peli mikä tahansa mitä päätyykin kulloinkin pelaamaan (sattumalta, itsensä pakottamalla, painostuksesta, whateva~), on ajatukseni taas täysin tyytyväisesti pelin sisällä. Sisäinen eskapistini on hyvin helposti tyydytettävissä... Kuullostanpa häiriintyneen hankalalta pelikaverilta. No oli miten oli — tässä

Root - Juurta jaksain

Syksyllä 2017 lautapelaaminen harrastuksena oli minulla väkevimmillään. Elelin jonkinlaisessa hurmoksessa pelaamisen ympärillä kuunnellen tai etsien jatkuvasti uusia podcasteja kuunneltavaksi, näyteikkunashoppailin nettikauppojen pelitarjontaa, kävin erilaisissa skenen tapahtumissa ja paikallisissa kerhoissa. Samana vuonna olin löytänyt Kickstarter -joukkorahoitus palvelun ja olin jo paria projektia tukenutkin sen kautta. Tuonna samaisena syksynä olin kuullut paljon puhetta ja hehkutusta minulle vielä silloin tuntemattoman lafkan, Leder Gamessin luomuksesta, Rootista. Tarkemmin Root: A Game of Woodland Might and Right on petollisen söpö  sotapeli. Kovana alueenhallinnan ja suoran konfliktin ystävänä kiinnostuin heti. Sitten sain vielä tietää, että pelissä twistinä on kaikkien pelattavien heimojen epäsymmetrisyys pelattavuuden, erikoisuuksien ja kykyjen osalta. Vanhana League of Legendsin timanttipelaajana ajatus heimospesifeistä pelityyleistä laittoi suupieleni vaahtoamaan! Peli